9 Şubat 2009

AutoCAD Civil 3D Eğitim Notları



AutoCAD Civil 3D Eğitim Notları'nı Prota Bilgisayar'da verilen Civil 3D Eğitimleri'ne katılanlara veriyoruz. Civil 3D Eğitimleri ile ilgili bilgi almak isterseniz, songul.bilge@prota.com.tr adresine mail atabilirsiniz.

KONU BAŞLIKLARI
1- AutoCAD Civil 3D Arayüzü
2- Çizim Ayarları ve Şablon Dosya Kullanma
3- Noktalar
4- Arazi Modelleri
5- Yatay Güzergahlar
6- Arazi ve Kırmızı Hat Profilleri
7- Tip Kesitler ve Koridorlar
8- Enkesitler ve Metrajlar
9- Plan Profil Paftaları
10- Parseller
11- Tesviye ve Hacimler
12- Borular
13- Veri Paylaşımı ve Yönetimi


40 yorum:

Adsız dedi ki...

merthaba arkadaşım. ben bir kamu kuruluşunda çalıyorum ve civil 3d 2009 öğrenmek istiyorum eğitim dökümanlarını mail adresime gönderirseniz çok sevinirim. saygılar..

cengisyildis@gmail.com

şimdiden çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben Antalyada bir mühendislik firmasında çalışıyorum. Daha önce bu programa bakmıştım fakat pek bir şey anlayamamıştım. Eğer notlarını yollayabilirsen çok sevinirim.

aliyanik78@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Selamlar
C3d yi kullanıyorum ancak böyle dokumanların elimde olması iyi olacaktır. emre onay@gmail.com (boşluksuz) adresine gönderebilirseniz sevinirim teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba,
inşaat mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim.notlarınızı bana da gönderebilirseniz sevinirim.(ysrkorkmaz@hotmail.com)teşekkürler iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

Merhaba Songül Hanım, Bende civil3d demo cd'si var Proto bilgisayardan almıstım, Blog Sitenizde Türkiyede kullanılan stilleri göndereceginizi yazmıştınız bana yollarmısınız.
Şimdiden Teşekkürler.

hdasci@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kenan.sekeryapan@gmail.com

Adsız dedi ki...

slm bende orman muhendısı 2. sınıf ogrencısıyım bunu mutlak ogrenemme gerekıyoe bence gelcek gıs bılısımlerı bu programla sagalnacak banada maıl atarsanız sevınırım sagılıarlarımla
jasper3516@hotmail.com

Unknown dedi ki...

merhaba arkadaşım.
Ben bir kamu kuruluşunda çalıyorum ve civil 3d 2009 öğrenmek istiyorum eğitim dökümanlarını mail adresime gönderirseniz çok sevinirim. saygılar..
murat.cagli@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba! eğitim notlarını gönderirseniz sevinirim.

bostanokan@hotmail.com

fatihesirtgen dedi ki...

merhaba! eğitim notlarını gönderirseniz sevinirim.
fatihesirtgen@gmail.com

Unknown dedi ki...

Merhabalar,
Ben de Civil 3D öğrenmeye çalışıyorum. Elimde videolar var biraz yol katettim ama yol tasarımında kavşak çözümünü bir türlü yapamadım. Bu konuda yardımcı olabilecek birileri varsa çok sevinirim.
mail adresim ozkanyeniturk@hotmail.com
şimdiden çok teşekkür ederim...
İyi çalışmalar.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Bursa'da bir inşaat firmasında çalışıyorum, ve C3D ile ilgileniyorum, eğitim notlarını gönderirseniz memnun olurum,

Saygılarımla...

palaemre@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba! eğitim notlarını gönderirseniz sevinirim.
degirmencicenk@gmail.com

Mustafa dedi ki...

Merhaba bu progaramı öğrenmek istiyorum banada eğitim notlarını göndermeniz mümkünmü. Şimdiden ilgin için teşekkür ederim.
mustafaaygun61@gmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba. ben DSİ de çalıyorum ve civil 3d 2009 öğrenmek istiyorum eğitim dökümanlarınıza ihtiyacım var. notlarınızı mail adresime gönderirseniz çok sevinirim. saygılar..

yukseltazegul36@hotmail.com

teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

merhaba. Eğitim notlarını gönderirseniz sevinirim.
akgul80@hotmail.com

debian dedi ki...

merhabalar..
ben bir üniversite öğrencisiyim ve kariyeri açısından bu programı öğrenmek istiyorum. eğitim notlarını gönderirseniz sevinirim...
cornellius307@gmail.com

Marquis de Rollebon dedi ki...

merhaba. Eğitim notlarını rica edebilir miyim?
cem_urumoglu@hotmail.com

Songül Bilge dedi ki...

Eğitim notları kitap olarak basılıyor. Maalesef PDF olarak gönderemiyorum. Kitaplar en geç 15 Ekim'e hazır olacak. Kitabın dağıtımı ile bilgi almak için Prota Bilgisayar'la bağlantı kurabilirsiniz. Ben de dağıtım konusu netleşince blog sayfamdan bilgi vereceğim.

Unknown dedi ki...

merhaba, bende bu eğitim notlarından faydalanmak istiyorum. bana da mail atabilirseniz çok mutlu olacağım ilginize şimdiden teşekkür ederim.
enginpiltan@hotmail.com

Songül Bilge dedi ki...

AutoCAD Civil 3D 2010 lisansı olanlar ve Prota Bilgisayar'ın AutoCAD Civil 3D eğitimlerine katılanlar kitaba bedelsiz olarak sahip olacaklar.

Ayrıca 40 TL bir bedel karşılığında isteyen herkes kitabı Prota Bilgisayar'dan satın alabilecek.

selçuk dedi ki...

merhaba öncelikle teşekkür ederim yardımların için.
eğitim ile her türlü proje doküman yollayabilir misin

civilenginer_selcuk@hotmail.com

teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Rica etsem banada Civil 3D notlarınızı gönderebilir misiniz
3dgmurat@gmail.com

Adsız dedi ki...

arkadasım emegıne saglık notları bende sahsıma gondermenı ıstıyorum ve sımdıden paylasımın ıcın tesekkur edıyorum

Mail : goldbergin@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba Özel bir inşaat şirketinte çalııyorum netcad ten sıkıldım ve Autocad Civil 3D yi öğrenmek istiyorum eğer bu eğitim notlarını banada yollayabilirsen gerçekten çok memnun olurum...
İyi Çalışmalar.

sanchezfb@hotmail.com

Songül Bilge dedi ki...

Eğitim notları artık kitap olarak satılıyor. Civil 3D 2010/2011 lisansı olanlara ve Prota Bilgisayar'ın Civil 3D eğitimlerine katılanlara kitabı bedelsiz olarak veriyoruz. Ayrıca bedeli karşılığında isteyen herkes kitabı satın alabilir. Kitabın satışı ile bilgi almak için Prota Bilgisayar'la bağlantı kurabilirsiniz.

Tel: 0312 490 52 25 / 410

Adsız dedi ki...

Merhaba acaba civil 3d ile ilgili eğitim dökümanlarından banada gönderebilirmisiniz bende harita mühendisliği son sınıf öğrencisi olarak bu program üzerinde yoğunlaşmak istiyorum yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

mehmet_100688@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Merhaba, Harita Mühendisliği son sınıf öğrencisiyim, bitirme tezimde Civil 3D kullanmak istiyorum. Eğitim notlarınızı gönderirseniz çok mutlu olur, size minnettar kalırım.
Mail adresim:
mevlutuzun@live.com veya
mevlut.uzunn@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba autocad civil 3d eğitim dökümanına nasıl ulaşabilirim, gönderebilirseniz yada nasıl ulaşabileceğim hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim... jeosentrik@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Planlama şirketinde plancıyım civil 3d öğrenmek istiyorum. gönderirseniz sevinirim mklaydemir@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhaba ders notlarını bana da gönderirseniz sevinirim...
şimdiden teşekkürler

oguzhanozturktr@yandex.com.tr

Adsız dedi ki...

Merhaba Autocad civili öğrenmek istiyorum lütfen sizin desteğiniz bekliyorum notlarınız gönderebilirmisiniz?


anitadashi@hotmail.com


şimdiden çok teşekkür ederim

Songül Bilge dedi ki...

Kitabın satışı ile bilgi almak için Prota Bilgisayar'la bağlantı kurabilirsiniz.

Not: Prota Bilgisayar'ın Civil 3D eğitimlerine katılanlara kitabı bedelsiz olarak veriyoruz.

Adsız dedi ki...

merhaba, bende bu eğitim notlarından faydalanmak istiyorum. bana da mail atabilirseniz çok mutlu olacağım ilginize şimdiden teşekkür ederim. aziz_umirov@mail.ru ve aziz.umirov@hotmail.com

Adsız dedi ki...

merhabalar bende bu eğitim notlarından faydalanmak istiyorum..
durgut003@gmail.com notlar için tşk ederim..

Unknown dedi ki...

merhaba. ben bir insaat firmasinda calisiyorum. program hakkinda notlarinda bulunan bilgilere ihtiyacim var. eger mail adresime dokumanlari gonderebilirseniz sevinirim.

emiryiguu@gmail.com

simdiden cok tesekkur ederim. saygilarimla

Adsız dedi ki...

Lütfen BANA DA GÖNDERİM rİCA EDİYORUM ÖĞRENCİYİM

poyrazesinti@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Mühendislik bölümü öğrencisiyim, notları gönderebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.

oayazoglu@gmail.com

ender dedi ki...

MERHABALAR

BEN CİVİL 3D KULLANIYORUM.ÖZEL BİR FİRMADA ÇALIŞIYORUM.PROGRAM VAR AMA KENDİMİ BİRAZ GELİŞTİRMEM LAZIM.EĞİTİM NOTU VARSA YOLLARSANIZ SEVİNİRİM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

MAİL= enreyhan@gmail.com

Unknown dedi ki...

Eğitim notlarını bana da yollarmısınız